Einde Nepal

24 december 2018 - Kathmandu, Nepal

Een week vol overwegingen... wel of niet naar huis. Besluit uiteindelijk genomen en dat is een opluchting...teveel last van de kou en maagklachten...zus Anneke vroeg of het somatisch was....best mogelijk ik mis mijn eigen huisje en mijn familie, vrienden kortom mijn alles. Maar ja ook verdriet want in de weken hier heb ik zoveel prachtige mensen ontmoet die me toelieten in hun leven. De families van Sarada en Bharat hebben me liefdevol opgenomen en me Nepal laten zien met alle tradities. Ik heb vannacht net als de eerste nachten bij Saru en Dambar en haar gezin geslapen begeleid door Sarada, Bharat en Jenish en Jolu. Vanochtend met de bus naar Kathmandu duurde 7 uur...geregeld door Baburam de broer die ook mijn ticket regelde. Ze hadden ook gezorgd dat ik door een vriend opgehaald werd om daar te eten en te overbruggen dus bij hem achter op de scooter...

Nu zit in ingecheckt klaar voor de lange terugreis...vertrek om 2 uur en ben morgen om half 2 in Amsterdam...dus bijna 17 uur nog en dan ben ik weer thuis.

1. Tonny:
    Goede vlucht en tot in
    Bredevoort
    Tonny en Yvonne
  2. Christina Verhallen:
    24 december 2018
    Ine , je had de stap genomen om te gaan. Daar was al veel moed voor nodig. Zie het svp niet als een mislukking, maar een waardevolle ervaring. Doe er je voordeel mee.
    Ik wens je een heel veilige terugreis. En morgen op 1e Kerstdag mag je je dierbaren weer in je armen sluiten. Hou je haaks en alle goeds, liefs,
    Tineke
  3. Marleen:
    24 december 2018
    Er gaat niets boven THUIS!
  4. Lidwien:
    25 december 2018
    Welkom thuis met heel veel mooie en trieste verhalen hoe de de mensen daar leven, je bent een hele ervaring rijker❤️